Quelque question

Hi, Does it possible to test new shift of some games dcomme the unstable starbound system to test the next time a day time as the dev dessu bump?

1 Like

hey there @FroztizGamerz … welcome aboard!

could you try rephrasing the question? I didn’t quite understand at all what you were asking about… :smile:

Hmm, communautaire is French. Perhaps there are some French speaking community members that can help this guy out?

1 Like

I do think that might be a good idea. My french isn’t the best but i’ll give it a go:

peux-tu répéter ta question en français? Comme ça on peut comprende ce que tu veux dire. Parce-que ton anglais n’est pas assez bon pout t’aider en anglais.

probably there’s real frenchies out there who can do better, but this is the best i could do with my okay french knowledge.
What i wrote is:

could you rpeat that question in french? Because than we can understand what you wanted to say. Since your english isn’t good enough for us to help you in english.

(feel free to correct me, that way i can improve my french too :smile: )

3 Likes

Sounds like French, let’s reply in French that’s probably as understandable as his English. :smile:

Il y a une versionne en Steam qui appelle “latest”. Cette est actualisé plus souvent que le versionne normal en Steam ou le versionne Humblebundle.

Mais il n’est pas chaque jour, suivant qu’il a des fonctions nouvelles.

3 Likes

Salut, moi-même j’ai du mal à comprendre ton anglais.
Alors d’après ta demande, il existe une version stable nommé alpha. et des builds la dernière : 256

Sur steam tu peux faire une mise à jour en forçant la version.
Click droit sur le jeu dans le magasin, puis propriété et l’onglet le plus à droite , nommé BETAS.
La dedans, tu sélectionnes Latest - Latest build. Minimaly tested.

A partir de là, tu auras la version béta, la dernière. Pour le moment depuis le 1 avril, il n’y a pas eu de mise à jour. :smile:Je ronge mon frein.

Voila en espérant avoir répondu à ta question.

2 Likes

Tout pareil, je n’ai rien compris ^^ Mais comme on est plusieurs francophones, on arrivera sûrement à s’entraider à la longue :smile: En tout cas, chapeau d’avoir posté en anglais sans maîtriser la langue, c’est toujours un effort un peu stressant. et bienvenue sur le fo-fo.

For the english speakers : we are a few french speakers around and we could not understand the original message…

3 Likes

It’s always admirable that people try hard to talk in English in the forum, despite having very little knowledge :smile:

This community is the best! :thumbsup:

6 Likes

i second this! :thumbsup:

1 Like